Kosmit Paczy!
  • Kosmit Paczy
  • Moje projekty
    • Broszury postaci
    • Edytowalne karty postaci
    • Makiety
  • Relacje z konwentów
    • Zjava 8
    • Kapitularz 2016
    • Kosmitkon I (2014)
    • Falkon 2013
    • Kapitularz 2013
    • Copernicon 2013
    • Polcon 2013
    • Toporiada 2013
    • Krakon 2013
    • Zjava 4
    • Falkon 2012
    • Kapitularz 2012
    • Avangarda 8
    • Domcon 2012
    • Zjava 3
  • Earthdawn
    • Artykuły >
      • Rozprawa o przestrzeni astralnej I
      • Umarł król, niech żyje... król? [Porównianie 3 i 4ED]
      • Earthdawn on-line: Makra
      • O przeszłości słów kilka... po raz czwarty!
      • Porównanie 1 i 3 edycji ED
      • Wszystko co zawsze chcieliście wiedzieć o akcjach
    • Formularz statystyk
    • Karta postaci on-line
    • Karty statusu
    • Broszury postaci
    • Karty Talentów
  • Linki
  • Kosmitkon
    • Kosmitkon 2015
    • Kosmitkon jesień 2014
    • Kosmitkon lato 2014

Sesja 15 - Męcząca Podróż

Opuszczenie Parlainth.
  • Przygotowania, ustalenie godziny wyjazdu.
  • Opuszczenie śpiącego miasta przed świtem, brak śledzących. 

Droga do Faktorii Handlowej.
  • Spokojna noc po długim dnu jazdy.
  • Niespodziewane napotkanie grupy bandytów, żądanie oddania kosztowności przez herszta.
  • Nieudana próba wzięcia herszta bandy jako zakładnika w wykonaniu Firavandela, początek walki z ukrytymi w lesie przeciwnikami.
  • Wyjście bandytów spomiędzy drzew, kucyk Denarosa ranny. Ucieczka koni w las.
  • Stopniowa eliminacja bandytów, potyczka Firavandela i herszta w środku walki i ostateczne pozbawienie go przytomności przez Toruviel. 
  • Związanie trzech pozostałych przy życiu bandytów.
  • Obłaskawianie koni przez Fira i Toruviel, odnalezienie koni bandytów przez Denarosa. 
  • Próby uwolnienia zakładników przez dwóch zbiegłych towarzyszy, ponowna walka.
  • Śmierć herszta w wyniku oblania przez pobratymcę nieznaną substancją.
  • Wybór zastępczego konia dla Denarosa, ocucenie jedynego ocalałego zakładnika. 
  • Wspólne przesłuchanie, wieści o współpracy bandytów z Theranami, decyzja o uwolnieniu bandyty.
  • Podstępne zabicie zakładnika przez Fira pod pretekstem uwolnienia.
  • Ucieczka przed nadjeżdżającymi podróżnikami z dala od traktu.
  • Dostrzeżenie podążającego za karawaną wozu z ciałami bandytów. 
  • Odnalezienie bohaterów przez elfa-zwiadowcę Altarisa, zaproszenie do wspólnego noclegu przy karawanie handlowej.
  • Nocleg, wyruszenie w dalszą drogę - odłączenie się od wolniejszej karawany.

Faktoria handlowa
  • Znalezienie noclegu, sprzedaż nadprogramowego konia.
  • Zakwaterowanie w karczmie Śródlądowa u trollicy Grishny.

Urodziny Firavandela
  • Świętowanie Firavandela i Denarosa przy krasnoludzkim piwie.
  • Dosypanie czegoś do napoju Firavandela, szybkie wstawienie się obu panów.
  • Zejście Toruviel do łaźni.
  • Wkroczenie pijanych Fira i Denarosa do damskiej łaźni, towarzystwo dziwczyn z karczmy, ucieczka Toruviel do pokoju.
  • Powolne trzeźwienie Denarosa, dołączenie w pokoju do Toruviel.
  • Wtargnięcie dziewcząt i porwanie łuku Fira, popisy zdolności łuczniczych Firavandela, zniknięcie grupy.
  • Wspólne wypicie wina przez Toruviel i Denarosa, spoczynek.
  • Odkrycie ciągłego braku Firavandela w pokoju, poszukiwania Denarosa.
  • Odzyskanie przytomności przez Fira, wtargnięcie do obcego pokoju orka, ucieczka z łóżka dwóch najwyraźniej towarzyszących w nocy elfowi panien i nieziemski kac.
  • Śmiech Denarosa i Toruviel na widok pobojowiska po urodzinach Fira.
  • Odkrycie zniknięcia ubrań Fira, a wraz z nimi artefaktu. Wyruszenie Toruviel i Denarosa na poszukiwania.
  • Odkrycie Grzmotorożca zamkniętego w łaźni i pobojowiska w sali jadalnej, brak trollicy.
  • Poinformowanie właścicieli wierzchowców o miejscu pobytu Grzmotorożca, awantura.
  • Powrót do karczmy, próby obłaskawienie Grzmotorożca, odkrycie części garderoby Fira.
  • Spuszczenie wody z basenu, niezadowolenie Grzmotorożca, odnalezienie artefaktu.

Przygotowania do wyjazdu
  • Powierzenie artefaktu Denarosowi. 
  • Powrót Fira do pokoju, powolne przygotowania, złe nastroje w drużynie.
  • Negocjacje cenowe z trollicą, przedłużenie pobytu ze względu na stan Firavandela, pomoc w sprzątaniu.
  • Posiłek w karczmie, przybycie karawany i wkroczenie do karczmy Altarisa.
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Kosmit Paczy
  • Moje projekty
    • Broszury postaci
    • Edytowalne karty postaci
    • Makiety
  • Relacje z konwentów
    • Zjava 8
    • Kapitularz 2016
    • Kosmitkon I (2014)
    • Falkon 2013
    • Kapitularz 2013
    • Copernicon 2013
    • Polcon 2013
    • Toporiada 2013
    • Krakon 2013
    • Zjava 4
    • Falkon 2012
    • Kapitularz 2012
    • Avangarda 8
    • Domcon 2012
    • Zjava 3
  • Earthdawn
    • Artykuły >
      • Rozprawa o przestrzeni astralnej I
      • Umarł król, niech żyje... król? [Porównianie 3 i 4ED]
      • Earthdawn on-line: Makra
      • O przeszłości słów kilka... po raz czwarty!
      • Porównanie 1 i 3 edycji ED
      • Wszystko co zawsze chcieliście wiedzieć o akcjach
    • Formularz statystyk
    • Karta postaci on-line
    • Karty statusu
    • Broszury postaci
    • Karty Talentów
  • Linki
  • Kosmitkon
    • Kosmitkon 2015
    • Kosmitkon jesień 2014
    • Kosmitkon lato 2014